In 1860, op 20-jarige leeftijd, opende Edouard Heuer zijn horloge werkplaats in het Zwitserse Jura gebergte. Het maken van de Mikrograph in 1916, het sponsoren van Formule 1-teams in de jaren 1970 en het lanceren van het eerste luxe connected horloge in 2015 zijn slechts enkele voorbeelden van de belangrijkste technische innovaties, ultieme nauwkeurigheid en passie voor de vooruitstrevend ontwerpen. TAG Heuer, waarvan het hoofdkantoor zich in La Chaux-de-Fonds bevindt, is actief op vier productielocaties – die het hele uurwerkproces beheersen – en wordt op alle continenten vertegenwoordigd door 4.500 verkooppunten. TAG Heuer uurwerken zijn ontworpen voor mensen die van uitdagingen houden. Dit wordt versterkt door onze unieke communicatie op basis van drie pijlers: sport, lifestyle en Heritage, deze punten vormen de kern van onze geschiedenis en DNA. Onze partners en ambassadeurs illustreren onze cultuur, met de meest prestigieuze en avant-garde namen die samenwerken met TAG Heuer: het Red Bull Racing Formula One-team, de Formule 1 Grand Prix van Monaco, het Formule E-kampioenschap. Trendsetter Patrick Dempsey.
#DontCrackUnderPressure is veel meer dan alleen maar een slogan – het is een “state of mind”.